Rebranding. Rekonstrukce. Revitalizace. OC Rokycanská vsází na modernizaci a zkvalitnění služeb
Počátkem října byla v plzeňském obchodním centru Rokycanská (dříve OC Plzeň) oficiálně završena rekonstrukce exteriéru. Stavební práce, které trvaly tři měsíce, zahrnovaly úpravy vnějšího pláště, hlavního pěšího vstupu do centra a instalaci loga, které reflektuje letošní úspěšný rebranding vizuální identity. Postupné revitalizace se vedle fasády a vizuální komunikace dočká také interiér centra. Zkvalitňování služeb a zlepšení zákaznického zážitku podporuje otevření nových prodejen a konceptů, které do OC Rokycanská míří i díky velmi dobrým výsledkům na úrovni návštěvnosti i tržeb v poslední době.
Vlastník centra, Nemovitostní fond Trigea, modernizací posouvá plzeňské centrum Rokycanská směrem k současným trendům v retailu. Markantní úpravy dokládají proměnu formátu z hypermarketu Tesco s nákupní pasáží na moderní obchodní centrum s pronajímatelnou plochou téměř 30 000 m2.
Nejviditelnější změnou byl rebranding vizuálního stylu reprezentovaný výraznými variantami písmene R, jež se propsaly do celkové komunikace včetně vozů městské hromadné dopravy. Další velkoformátová R nyní nově zdobí i plášť centra, k jejichž instalaci došlo v rámci rekonstrukce exteriéru, při níž byly paralelně završeny stavební úpravy hlavního vchodu a zádveří.
„Postupný proces modernizace centra byl letos zahájený po skončení koronavirových opatření. Celková výkonnost centra signalizovala, že OC Rokycanská je pevně ukotvená na retailové zákaznické mapě Plzně. Zákazníci však od návštěvy očekávají větší estetický zážitek, komfort, bezpečnost a v neposlední řadě také přehlednost. Na to jsme zareagovali například instalací nového navigačního systému či digitálních panelů s navigací a aktualitami z centra. Pokračovat budeme spotřebitelskými soutěžemi nebo atraktivními akcemi pro rodiny s dětmi,“ vysvětluje Milan Panuška, ředitel centra ze společnosti CBRE, která centrum spravuje.
V rámci rekonstrukce došlo k estetickému prosvětlení hlavního vstupu a celkovému zvýšení komfortu v prostoru zádveří. Na revitalizaci vnějších prostor a opláštění centra naváže v budoucnosti rekonstrukce interiérů, která se bude týkat zejména společných ploch. Probíhat bude po etapách, aby nebyl narušen provoz centra a pohyb návštěvníků. Ve vnitřních prostorách přibude zeleň, pohodlná místa pro odpočinek a další prvky z kategorie přírodní architektury.
Koncem srpna rozšířila nabídku bezmála 60 obchodů, služeb a gastra nová prodejna české značky Tescoma. Tuzemský výrobce kuchyňského nádobí a náčiní, jehož designové produkty již několik let sbírají prestižní ocenění Red Dot Design Award, zde otevřel svou největší prodejnu v Plzni. Poptávku po lokálních a gourmet potravinách bude již brzy saturovat Dědova farma, zaměřená na české potraviny včetně pečiva, mléčných výrobků, uzenin, přívlastkového vína a lahůdek.
OC Rokycanská nyní aspiruje také na označení zábavní či společenské centrum. Aktuálně zde u příležitosti dokončení rekonstrukce probíhá až do konce října soutěž o ceny v hodnotě 300 000 Kč. V listopadu bude pro rodiny s dětmi, ale také mateřské či základní školy zdarma otevřená dočasná interaktivní výstava zaměřená na dobu kamennou. V prosinci bude předvánoční atmosféru dotvářet například mikulášská nadílka.
OC Rokycanská:
- Celková plocha činí bezmála 30 000 m2.
- Nabízí více než 50 obchodů, služeb, kaváren a restaurací.
- Venkovní parkoviště čítá 580 míst, kryté parkoviště 530 míst.