Zdroj obrázku: Jingjo789 / Shutterstock.com

Přemýšlíte, jak vytvořit působivou vizitku? Máme pro vás pár tipů

Každý začínající podnikatel zná ten hřejivý pocit, když v ruce drží svou vlastní vizitku. Pro část klientů je navštívenka prvním podnětem, na jehož základě si vytvoří prvotní dojem spojený s vaší firmou. A proto je velmi důležité, aby vás vizitka reprezentovala tím nejlepším způsobem. Jak si ale působivou vizitku navrhnout?

Design

Vytvořili jste pro své podnikání webové stránky, kde používáte své logo, specifickou kombinaci barev a konkrétní písmo? Pak je vhodné tento design přenést také na vizitku. Obecně se doporučuje, aby byl text navštívenky psán alespoň velikostí 8.

Vaše jméno nebo název firmy je však záhodno odlišit od zbytku informací zvětšením písma. Ve hře ale rozhodně je i volba jiného fontu či ztučnění takto důležitého textu. Přece jen je to právě vaše jméno a logo firmy, co by si měl zákazník zapamatovat, nikoliv kontaktní údaje.

Zajímavý, ale stručný obsah

Informační obsah vizitky by neměl být nijak zahlcující. Vizitka by jednoduše měla obsahovat veškeré informace, které klienti potřebují k tomu, aby vás kontaktovali. Samozřejmostí je pak i odkaz na webové stránky vaší společnosti. Všechny další potřebné informace, jako je ceník, kompletní seznam nabízených produktů a služeb, ale případně i galerie, totiž naleznou právě tam.

Zapomenout byste ovšem neměli ani na své logo. To si na vizitce zaslouží přímo prominentní místo a patřičnou velikost. V případě oboustranných vizitek pak můžete ze zadní strany stručně shrnout vaše zaměření nebo například firemní vizi.

Kvalitní papír

Vzhledem k tomu, že by vizitka vaši společnost a samozřejmě i její služby měla reprezentovat v tom nejlepším možném světle, je nasnadě, že musí vypadat perfektně. A to začíná správným výběrem papíru. Jak ale poznat, který to je?! Inspirovat se můžete nechat třeba širokým výběrem vizitkových papírů té nejlepší kvality, které nabízí moderní online tiskárna na tomto odkazu https://justprint.cz/vizitka.

Obecně platí, že čím vyšší gramáž, tím je papír kvalitnější, a logicky díky tomu působí luxusněji. Nedoporučuje se vizitky tisknout na papír s nižší gramáží, než je 250 g. Horní hranici tvrdosti pak tvoří papír s hmotností pohybující se okolo 350 g. Důležitá je však i volba textury a barvy papíru.

Detaily, které dodají na elegantním vzhledu

Velmi vhodné jsou také detaily, které se jednotlivě zdají malicherné, avšak společně dokážou vizitku vyšperkovat k dokonalosti. Chcete-li, aby vaše vizitka utkvěla v paměti co nejvíce lidem, rozhodně byste měli důkladně promyslet její velikost a tvar. Finální vzhled vaší navštívenky záleží zcela na vaší fantazii.

Na výběr máte nejen klasický formát, ale také čtvercové vizitky či rozevírací typy. Ty jsou jako dělané k propagaci na akcích, jako jsou různé veletrhy, kde vás perfektně představí potenciální klientele.

Zvažte také povrchovou úpravu vizitky. Jejím prostřednictvím totiž papíru i potisku navštívenky dodáte nejen lepší vzhled, ale také delší životnost. Zvolit můžete zušlechtění UV lakem nebo matnou či lesklou fólií.


 

Sdílejte:
Přidat na Seznam.cz

Přidejte si Plzeňoviny na domovskou stránku Seznam.cz.

 
 



Tipy z kalendáře akcí: