Startuje velká kampaň, která má oslovit nové dárce krve
Získání nových dárců krve je ústředním motivem marketingové kampaně, kterou představili zástupci Fakultní nemocnice Plzeň, Plzeňského kraje a města Plzně. Cílem je získat více krve především v letních měsících, kdy je jí vzhledem k počtu úrazů nedostatek. Kampaň bude dlouhodobá a doprovodí ji reálná slečna Hrdost v sytě červeném obleku.
Transfuzní oddělení FN Plzeň patří mezi největší transfuzní zařízení v České republice a zajišťuje celé spektrum činností souvisejících s transfuzní problematikou. Poskytuje i zvlášť specializované služby v rámci kraje a dodává krev více nemocnicím, jen za rok 2022 provedli zdravotníci téměř 22 000 odběrů. Přesto je to málo a krevní zásoby jsou někdy kritické.
„Přes veškeré moderní technologie je bohužel krev stále nenahraditelná, neumíme ji vyrobit. Nikdy nemůžeme říct, že jí máme dostatek, v jediné minutě to může být úplně jinak. A proto hledáme dárce. Nové, kteří chtějí darovat pravidelně, a rádi bychom oslovili i ty, kteří v minulosti párkrát přišli, ale z nějakého důvodu už dál nepokračovali,“ vysvětluje ředitel FN Plzeň Václav Šimánek.
Fakultní nemocnice Plzeň proto spojila síly s městem Plzeň a Plzeňským krajem a společně zahajují kampaň na podporu dárcovství krve, která podporuje pocit hrdosti a s níž přichází i reálná slečna Hrdost. Kampaň bude k vidění na sociálních sítích, ale i v ulicích města a kraje.
Plzeňačka, která se aktivnímu psaní věnuje od roku 2017, je hybnou silou několika magazínů. Myslí především na čtenáře a aktuální témata zpracovává do jednoduché a čtivé formy.