Fakultní nemocnice Plzeň zřídila infolinku pro dotazy spojené s covid-19
Z důvodu častých dotazů široké veřejnosti rozšířila FN Plzeň od úterý 3.listopadu 2020 infolinku pro poskytování informací o provozních opatření v rámci fakultní nemocnice a zároveň pro zodpovězení nejčastějších dotazů spojených s onemocněním covid-19.
Své dotazy mohou zájemci volat na telefonní číslo 377 402 179 nebo psát na níže uvedené adresy, provoz infolinky FN Plzeň bude zajištěn každodenně (pondělí-neděle) v časech 8:00-20:00 hod. nebo psát na:
- [email protected] – pro dotazy veřejnosti, spojené s vyšetřením na covid-19, veškeré informace týkající se provozních opatření v rámci FN Plzeň a odpovědi na nejčastější dotazy týkající se covid-19.
- [email protected] – pro hromadné objednávky samoplátců požadujících skupinové odběry 5 osob a více – včetně tzv. firemních odběrů, realizované mimo stávající odběrový systém FN Plzeň. Maximální denní provozní kapacita je 25 klientů skupinových (firemních) odběrů.
Odeslaný e-mail pro hromadné objednávky samoplátců musí obsahovat tyto informace:
- přesnou identifikaci subjektu – jeho celý název, adresu, IČO, DIČ;
- jmenný seznam zájemců o odběr, včetně data narození;
- kontaktní adresu klienta, kam budou odeslány výsledky a telefonní číslo, které v případě pozitivity klienta musí kontaktovat Krajskou hygienickou stanici Plzeňského kraje (KHS PK);
- žadatel bude kontaktován odpovědnou osobou k upřesnění podmínek fakturace, místa a času plánovaného odběru.
Ředitel FN Plzeň MUDr. Václav Šimánek, Ph.D. dodává: „Přestože je nemocnice v tomto období velmi vytížená, nesmíme zapomínat, že kromě covidových pacientů máme i nemocné s jinými chorobami. Lidé by neměli zapomínat na péči o své zdraví a v případě zdravotních potíží se obrátit na svého praktického lékaře či odborníka FN Plzeň. Veřejnost se často neorientuje ve stávajících omezeních a mívá velké množství dotazů týkajících se provozu nemocnice. I z tohoto důvodu jsme se rozhodli zřídit infolinku, na kterou budou moci lidé volat nebo psát své dotazy, a tím získají odpovědi na otázky, které je mohou trápit. Věřím, že tento způsob komunikace bude přínosný a pomůže veřejnosti se lépe orientovat v současně nastavených pravidlech.“