Legendární kolekce oblečení #COPATUTOJE se vrací! Tentokrát ve spojení s plzeňskou ikonickou značkou Pilsner Urquell
Plzeňská značka Horsefeathers a její legendární kšiltovka #COPATUTOJE se stala ikonou Plzně v roce 2015 v rámci vyhlášení hlavního evropského města kultury. Produkty #COPATUTOJE jsou symbolem města, stejně jako zlatý ležák Pilsner Urquell, a tak pivovar společně s městem Plzeň a firmou Horsefeathers přináší Plzeňákům novou reedici kolekce.
„Produkty #COPATUTOJE ukázaly obrovskou chuť všech ‚Plzeňáků‘ vyjádřit svoji náklonnost k Plzni, a proto jsme se rozhodli využít společné energie k podpoře dobré věci. Připravili jsme projekt reedice kolekce #COPATUTOJE se značkou Pilsner Urquell, která má krásný přesah v podobě výtěžku na podporu nemocnice,“ uvedl primátor města Plzně Martin Baxa.
Logo #COPATUTOJE najdete v kolekci v typickém barevném kódu Pilsner Urquell – hashtag v červené barvě jako prazdrojská pečeť na typickém lahvově zeleném pozadí, to vše doplněné bílým písmem.
Nová kolekce oblečení Pilsner Urquell #COPATUTOJE je v prodeji od 15. září v Dárkové prodejně Plzeňského Prazdroje na nádvoří pivovaru a také na e-shopu www.eshop.prazdroj.cz. Koupí zboží z této kolekce získají zákazníci nejen unikátní produkt, ale zároveň pomohou Onkologické a radioterapeutické klinice Fakultní nemocnice Plzeň. Konkrétní část výtěžku z každého produktu totiž poputuje právě na danou kliniku, kde přispěje na zlepšení vybavení a pomůže zpříjemnit okolí nemocnice venkovními relaxačními prvky. Tato klinika patří k vůbec největším v České republice a každý rok pomáhá tisícům pacientů překonat jejich těžkou životní situaci a vrátit se zpět do života.
„Velmi si této aktivity vážíme. V této nelehké době, kdy se veškerá pozornost upírá na pandemii koronaviru, musíme myslet i na ostatní pacienty, hlavně na ty nejvíce nemocné a ohrožené. Děkujeme všem, kteří tuto akci podpoří, a zároveň i značce Pilsner Urquell a městu Plzeň,“ poděkoval Václav Šimánek, ředitel Fakultní nemocnice Plzeň.
Galerie: