Foto: Plzenoviny.cz

Historicky poprvé uspěla v marketinkové soutěži knihovna

Porota soutěže Fénix Content marketing udělila již posedmé ceny pro nejlepší práce z oblasti content marketingu. Jedná se zároveň o žebříček toho nejlepšího, co se za rok 2019 stalo v českém obsahovém marketingu. Soutěž oceňuje inovativnost, efektivitu, kvalitu zpracování, kreativitu, odvážné klienty, schopné a profesionální agentury. Historicky poprvé získala ocenění knihovna, kterou je organizace zřizovaná Plzeňským krajem, Studijní vědecká knihovna Plzeňského kraje.

Sovětský Superman, indiánské Skalpy či roztomilí Mumínci

Loni v březnu mozkové závity svých čtenářů potrápila Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje během literární soutěže, ve které pomocí zašifrovaných indicií hledali známé světové i tuzemské komiksy. Použité ilustrace v čistých barvách vizuálního stylu knihovny pak zaujaly šestatřicetičlennou porotu prestižní oborové soutěže Fénix Content marketing. Tým marketingového oddělení, Martina Košanová, Jan Chabr a Milan Říský, obsadil v početné konkurenci v kategorii „Nejlepší ilustrace a její použití“ skvělou stříbrnou příčku.

Zlato si odnesla Luova Publishing s prací na brožuře mobility pro Magistrát hlavního města Prahy a za nimi zůstalo i prestižní Studio Najbrt stojící za vizuály Národní galerie, nebo Karlovarského filmového festivalu.


 

Sdílejte:
Přidat na Seznam.cz

Přidejte si Plzeňoviny na domovskou stránku Seznam.cz.

 
 



Tipy z kalendáře akcí: