Fulfilment je metoda, která se prosazuje i v Česku. K čemu slouží?
Fulfilment je metoda, která vám v rámci vašeho podnikání může významně zjednodušit zpracování objednávek ve vašem obchodě. Jak?
K čemu slouží fulfilment
Termín fulfilment v obecném vymezení označuje v logistice proces od vytvoření dodávky po její dodání zákazníkovi.
V užším slova smyslu se jedná o logistické řešení, které v současných podmínkách využívají hlavně e-shopy. Právě ty mají mnohdy minimální náročnost na „fyzickou“ existenci svého podnikání. Často za nimi navíc stojí jen velmi omezené personální kapacity, které tvoří i jen jediný člověk.
Fulfilment je službou, která dokáže zajistit komplexní objednávkový proces. A to od skladování zboží přes expedici až po závěrečné doručení koncovému zákazníkovi.
Hlavními benefity tohoto způsobu zajištění objednávek je především minimální náročnost. Internetový obchod se tím obejde bez dalších zaměstnanců a nepotřebuje mít zajištěny skladovací prostory. To v konečném důsledku vede k úspoře času i financí.
S pomocí profesionálů využívajících své dlouholeté zkušenosti z oboru jsou nutné procesy automatizovány a již od počátku optimálně nastaveny. Odpadá tedy nutné „ladění“ počátečních chyb, které však v konečném důsledku může e-shop připravit o důležité zákazníky a jejich důvěru.
Spolehněte se na profesionály
Profesionalita je pak zcela zásadní hlavně u vyřizování reklamací, které lze rovněž přesunout na fulfilmentovou firmu. Se značkou www.isklad.eu získáte spolehlivého a seriózního partnera pro vaše podnikání.
Prakticky se tak jedná o externí řešení metodou tzv. outsourcingu, která obecně v podnikání představuje velmi hojně využívaný prvek.
Zároveň se jako majitel e-shopu máte možnost soustředit na samotný prodej, případně na doprovodný marketing. Nutné, avšak rutinní činnosti související s logistikou díky fulfilmentu jednoduše není nutné dále řešit. To vám otevře prostor pro další rozvoj.
Zároveň však nad svým podnikáním samozřejmě nikterak neztrácíte kontrolu. Fulfilment se podobá v principu dropshippingu, avšak e-shop stále nabízí zákazníkům výlučně vlastní zboží, na externího partnera deleguje pouze konkrétní spektrum činností.
Fulfilment se hodí pro velké podniky i začínající drobné obchodníky, pro které je vlastní e-shop zatím nikoli plnohodnotnou obživou, ale pouze drobným přivýdělkem.