Jak vybrat reklamní dárek pro firemní partnery
Udržování dobrých vztahů se zákazníky i dodavateli je pro firmu základním předpokladem úspěchu. Tyto dobré vztahy se tvoří tím, že je firma ke svým partnerům spolehlivá, dodává kvalitní zboží nebo služby, dodržuje dohody apod. Stejně tak je ale na místě dělat něco navíc a připomínat partnerům, že s nimi i nadále počítá. Ideálním způsobem jsou drobné dárky a propagační předměty.
Proč jsou drobné dárky pro firemní partnery důležité?
Prostřednictvím propagačních předmětů s vlastním logem může firma vyjádřit, jak jsou pro ni zákazníci či dodavatelé důležití, že si jich váží a chce vzájemný vztah i nadále prohlubovat. Tyto drobné dárky jsou ale užitečné i z jiného důvodu, zvláště pokud se jedná o předměty, které mohou lidé běžně používat. V takovém případě si totiž mohou loga firmy všimnout i další lidé a rozšiřuje se tím povědomí o značce. A kdo ví, možná, že na konci bude další nový zákazník.
Ve chvíli, kdy se firma ztotožní s tímto přístupem, čeká jí rozhodování o tom, jakou konkrétní podobu budou její firemní dárky mít. Je více než vhodné, aby šlo o předměty, které naleznou uplatnění, ať již v pracovním nebo osobním životě obdarovaného. Tak bude zajištěno, že daný předmět bude vždy na očích. Jaké konkrétní předměty tedy mohou být vhodným firemním dárkem?
Tipy na firemní dárky pro obchodní partnery
Psací potřeby
Tím nejklasičtějším firemním dárkem je samozřejmě propiska s logem firmy. Její velkou výhodou je, že propisek zkrátka není nikdy dost a v kanceláři jsou potřeba neustále. Tím je zajištěno, že bude opravdu používána. Určitou nevýhodou je naopak fakt, že nejde o příliš originální dárek a obdarovaný jej tak sice bude používat, ale nebude mu věnovat přílišnou pozornost.
Látková taška
Dalším velmi oblíbeným firemním dárkem je taška s logem firmy, ideálně látková. Zatímco igelitová taška se brzy poškodí, látková vydrží mnohem déle. Látková taška také působí lépe na pohled, vyvolává dojem vyšší kvality. Nejpodstatnější ale je, že tašku lidé nosí ven, na nákupy, po cestě z práce nebo do práce apod. Tím pádem bude vidět.
Reklamní textil
Službu udělá i reklamní textil, typicky tričko s logem firmy. Trička lidé široce oceňují, neboť se hodí pro práci i pro volný čas. Pro firmu je zase užitečné, když někdo vyjde s tričkem potištěným logem jejich firmy na veřejnost a udělá jí reklamu. Tisk na trička by měl mít viditelný, ale střídmý. Taková trička mají lidé nejraději.
Další reklamní předměty
Nápadů na reklamní předměty je samozřejmě mnohem více. Může jít o hrnečky s logem firmy, otvíráky na lahve, kšiltovky, skleničky s gravírováním, deštníky, svítilny apod. Speciální kategorii potom samozřejmě tvoří dárky a předměty, kterými chce firma podarovat zvláště významné zákazníky nebo členy managementu svých obchodních partnerů. V takovém případě se více hodí spíše lahve s vínem opatřeným logem firmy, dárkové koše apod. To je ale trochu jiná kategorie. Stejně tak platí, že i vlastní zaměstnanci ocení dárky od vedení firmy a i oni mohou jejich používáním šířit povědomí o její značce.