PMDP čekají nápor v zákaznických centrech
Začátek kalendářního roku je pro zákaznická centra Plzeňských dopravních podniků (PMDP) spojen s náporem zákazníků. Situaci komplikují i platná vládní nařízení, která omezují počet osob v uzavřených prostorech. Frontě se však lze vyhnout.
„V současné době může být v jednu chvíli na zákaznickém centru na Denisově nábřeží pouze 9 zákazníků, na Klatovské pak jen 6 a ostatní musí čekat venku. Pokud by naše přepážky navštívil stejný počet zákazníků jako v minulých letech, fronty by dosahovaly několika desítek metrů s čekací dobou několik hodin,“ stojí na webu Plzeňských městských dopravních podniků.
Dopravní podnik proto doporučuje využít pohodlnější a bezpečnější způsob nákupu předplatného či elektronických peněz na Plzeňskou kartu. Těmi jsou aplikace Virtuální karta, e-shop Plzeňské karty nebo bankomaty České spořitelny.
Pokud je návštěva zákaznického centra neodkladná, například z důvodu výměny Plzeňské karty, lze využít Úřad bez čekání a objednat se předem na přesné datum a čas.