Zákaznické centrum PMDP. Foto: Plzenoviny.cz

PMDP čekají nápor v zákaznických centrech

Začátek kalendářního roku je pro zákaznická centra Plzeňských dopravních podniků (PMDP) spojen s náporem zákazníků. Situaci komplikují i platná vládní nařízení, která omezují počet osob v uzavřených prostorech. Frontě se však lze vyhnout.

„V současné době může být v jednu chvíli na zákaznickém centru na Denisově nábřeží pouze 9 zákazníků, na Klatovské pak jen 6 a ostatní musí čekat venku. Pokud by naše přepážky navštívil stejný počet zákazníků jako v minulých letech, fronty by dosahovaly několika desítek metrů s čekací dobou několik hodin,“ stojí na webu Plzeňských městských dopravních podniků.

Dopravní podnik proto doporučuje využít pohodlnější a bezpečnější způsob nákupu předplatného či elektronických peněz na Plzeňskou kartu. Těmi jsou aplikace Virtuální karta, e-shop Plzeňské karty nebo bankomaty České spořitelny.

Pokud je návštěva zákaznického centra neodkladná, například z důvodu výměny Plzeňské karty, lze využít Úřad bez čekání a objednat se předem na přesné datum a čas.


 

Sdílejte:
Přidat na Seznam.cz

Přidejte si Plzeňoviny na domovskou stránku Seznam.cz.

 
 


O Autorovi:

V online světě je doma stejně jako v Plzni. Redakční práci v online magazínech se věnuje od roku 2005. V roce 2017 založil Plzeňoviny a od té doby denně vyhledává zajímavé informace z celého Plzeňského kraje, které rád předává dál. Baví jej ale i dobrá muzika, literatura a dějiny, se kterými je spjato i jeho vysokoškolské vzdělání. V současnosti vede několik online magazínů.


Petr Kutka

V online světě je doma stejně jako v Plzni. Redakční práci v online magazínech se věnuje od roku 2005. V roce 2017 založil Plzeňoviny a od té doby denně vyhledává zajímavé informace z celého Plzeňského kraje, které rád předává dál. Baví jej ale i dobrá muzika, literatura a dějiny, se kterými je spjato i jeho vysokoškolské vzdělání. V současnosti vede několik online magazínů.

Tipy z kalendáře akcí: