Zdroj obrázku: mrmohock / Shutterstock.com

Jak efektivně podpořit web? Vsaďte na komplexní marketing

Chtěli byste, aby vaše webové stránky byly na očích? Aby ne, vždyť jsou to mnohdy právě ony, které dokážou vaše produkty dokonale propagovat a prodávat. Žádný web se ale nedostane do širšího povědomí veřejnosti bez propagace. Ta musí být kvalitní, cílená a jasně vedená. Určitě není možné vsadit pouze na jeden jediný nástroj, který by pomohl táhnout daný web nahoru. Podívejme se tedy na některé hlavní směry, jimiž se vyplatí vydat.

Kvalitní PPC kampaň

Právě PPC reklamou bychom mohli začít. Vždyť právě v jejím případě dává inzerent peníze pouze za to, že se na jeho web dostanou uživatelé. Zatímco třeba u televizní či rozhlasové reklamy dochází k placení nějakých paušálů, tady tomu tak není. PPC kampaň musí být velmi precizně vytvořena a je třeba zadat cílové skupiny i mnohé jiné záležitosti. Jen tak totiž povede přesně mezi ty, již by se mohli potenciálně stát vašimi zákazníky, respektive vám přinesou kýžený zisk. 

Sociální sítě v mnoha variacích

Určitě není od věci vsadit také na sociální sítě. Vynaložení finančních prostředků tímto směrem by ale mělo být také maximálně promyšlené. Tradičně se pro inzerování nejrůznějších služeb a produktů používá Facebook, nicméně k dispozici je třeba i Instagram, případně LinkedIn a mnohé další sítě. Často lze na své produkty či služby upozorňovat v rámci různých profilů také bezplatně. Je ale nutné opět vědět jak na to a cílit na dané skupiny. 

Textová reklama

Honě důležitou roli hraje určitě i textová reklama. Tu je možné řešit třeba prostřednictvím různých PR článků na mnoha webech. Často takovéto věci řeší přímo specializovaná marketingová agentura, která se postará jak o cílení, tak i o kvalitu samotných textů. Weby pro takovouto reklamu by měly být tematické a také pochopitelně co nejvíce navštěvované. 

Zdroj obrázku: mrmohock / Shutterstock.com


 

Sdílejte:
Přidat na Seznam.cz

Přidejte si Plzeňoviny na domovskou stránku Seznam.cz.

 
 



Tipy z kalendáře akcí: